Όλες οι κατηγορίες:

Φανή Πεταλίδου
Ιδρύτρια της Πρωινής
΄Έτος Ίδρυσης 1977
ΑρχικήΤεχνολογία - ΔιαδίκτυοΟι σελίδες κοινωνικής δικτύωσης στην "υπηρεσία" των ομάδων

Οι σελίδες κοινωνικής δικτύωσης στην “υπηρεσία” των ομάδων

- Advertisement -

SocialMediaClubsΕπιμέλεια: Στέφανος Στεφανόπουλος

Ο σύλλογος της Καταλονίας με το μότο «περισσότερο από μια ομάδα» μπορεί να μην κατάφερε να κατακτήσει το πρωτάθλημα της Ισπανίας και το Champions league, αλλά δεν παύει να αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες «εταιρείες» παγκοσμίως πρωτοπορώντας εντός και εκτός γηπέδου.

Ο λόγος για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media), τα οποία αποτελούν το μέλλον της εμπορικής δραστηριότητας και επικοινωνίας στον αθλητισμό όπου η Μπαρτσελόνα ήδη έχει αναπτύξει, με ένα ολόκληρο τμήμα να δημιουργεί, να ανανεώνει και να υποστηρίζει τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης της ομάδας.

- Advertisement -

Ο διευθυντής του τμήματος κ.Λάνκινεν, σε συμπόσιο αθλητικής επιχειρηματικότητας που έγινε στο Παρίσι, δήλωσε χαρακτηριστικά ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα νέο εργαλείο που δίνει τεράστιες δυνατότητες ανάπτυξης της εμπορικής και επικοινωνιακής στρατηγικής μιας ομάδας.

Η Μπάρτσα αυτή την στιγμή έχει περίπου 350.000.000 υποστηρικτές σε όλο τον κόσμο από τους οποίους 145.000.000 στην Ασία και 77.000.000 στις Ηνωμένες πολιτείες. Η στρατηγική του συλλόγου με την χρήση των social media είναι να αυξήσουν τον αριθμό των υποστηρικτών τους, να δημιουργήσουν νέες πηγές εσόδων και καινούργιους τρόπους προώθησης των προϊόντων τους και τέλος να δημιουργήσουν μια πιο ενεργή σχέση με τον κόσμο που τους ακολουθεί.

Σε αυτό το πλαίσιο πέρα από το site, έχουν δημιουργηθεί ένας λογαριασμός twitter διαθέσιμος σε 3 γλώσσες και με 9.000.000 υποστηρικτές, μία σελίδα στο facebook με πάνω από 31.000.000 φίλους, ένα κανάλι youtube με 291.000 εγεγραμένους χρήστες και 97.000.000 προβολές, σελίδα στο QQ ειδικά για τον κόσμο της Κίνας όπου είναι πολύ διαδεδομένο και 7 εφαρμογές για συσκευές νέας γενιάς.

Ο κ.Λάνκινεν στην ομιλία του διέκρινε πολλά οφέλη για την κάθε ομάδα που έχει αναπτύξει μια συγκεκριμένη πολιτική χρήσης αυτών των μέσων, όπως το χαμηλό κόστος λειτουργίας, τη δυνατότητα προσέγγισης του κόσμου της από πολλά μέσα (κινητά, λάπτοπ κλπ) και με διάφορες μορφές (βίντεο, φωτογραφίες κλπ), από οποιοδήποτε σημείο του κόσμου.

Μία νέα εποχή έχει ήδη ξεκινήσει, οι ομάδες λειτουργούν και αντιμετωπίζονται σαν εταιρείες εδώ και καιρό και κάθε εταιρεία για να έχει μέλλον πρέπει να εκμεταλλεύεται όλα τα νέα μέσα που της δίνει η τεχνολογία. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης φαίνεται να είναι το επόμενο βήμα, το οποίο η Μπαρτσελόνα έκανε από τους πρώτους, διδάσκοντας ότι πριν την πώληση της φανέλας προηγείται η επαφή με τον πελάτη για την πώληση μιας εφαρμογής κόστους μόλις 0,75 ευρώ.

- Advertisement -

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιό σας!
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ